måndag, mars 30, 2009

9 dagar kvar


bild: © minelli

Att man kunde skala avocado som en apelsin och äta den som ett päron var en ny insikt för mig. Ides inte gå en trappa upp för att dela den med kniv, och äta den med sked.

Snön är tillbaka och med det slasket. Kanske skulle gå en promenad. Det är ganska "frisk" luft ute och det hade varit skönt att få andas lite av den.

J viktklubbar och jag hänger med på ett hörn. Väger mig bara för att se om detoxen även har någon inverkan på kroppmassan. Njae.... Det verkar som att nötter och avocado inte är så himla light. Mucho kalorier. Och det är väl bra. För det var verkligen inte tänkt att jag skulle svälta. Jag skulle MÅ BRA!

Drog oss så länge att både kaffe o te fick intas under arbetstid. Hann dock mixa en smoothie på banan, blåbär och yoghurt. Stående klunkades den i. Blev varghungrig innan 11. På väg till sjukgymnasten fyllde jag säcken med pecannötter, cashewnötter, 2 bananer, 1 avocado, 1 pkt russin och 1L apelsinjuice. 109kr!!! Men det räckte hela eftermiddagen och russinen ska jag även mumsa på imorgon.

Ikväll blir det 2 skivor halloumi för jag är (gud förbjude) saltsugen!

Inga kommentarer: