söndag, mars 15, 2009

24,5 dagar kvar

Hej!
Halva dagen återstår. Det är det "knäckiga" jag saknar. Att tugga något krispigt.

Var jättehungrig innan lunch (tosdagens potatissoppa, cashewnötter & russin). Men det räckte inte. Ville ha nåt mer. Js hårdbrömacka med mjukost såg så jäkla god ut, trots att han hävdade motsatsen. Han viktklubbar, så går det ju lite lättare för oss båda. Mixade nötter, mandel, russin, 2 bitar 85% choklad, linfrön, sesamfrön, matolja, kanel och lite honung. Tryckte ut degkakan i en långpanna och gräddade för varmt och för länge... :-( Men det gick såklart att äta ändå. Gott till kryddteèt. Nu är jag nöjd!

För övrigt känner jag mig trött...Seg... Trots att jag vaknar tidigt och är pigg. Grönt te smaksatt med lime och ingefära. Banan, apelsin, hallon och turkiskt yoghurt mixades till smoothie. En avokado med olivolja och citron. That was breakfast today.

Promenerade isvägen med J. Han säger att min hy blivit "flammig" sen i torsdags. Undra vad det betyder? Jag ser ingen skillnad. Påtalades iofs då jag retucherade fotot härintill... Haha... En banan efter promenaden.

Ikväll väntar tabbouleh och kikärtsbiffar. Grönsaker och avokadodip.

p.s. Inspirerades av PLUS program i Aftonbladet för 4 veckor detox. Men jag väntar med algerna till senare.....

Inga kommentarer: