lördag, mars 14, 2009

25 dagar kvar! :-)

Känns väldigt bra att jag klarat detta i 3 hela dagar! Det hjälpte tydligen att "ladda"! I dag är huvudvärken helt borta, men om det är av detox eller bara som vanligt vet jag ej. Magen kändes bättre redan första dagen och det har hållt i sig. Den "håller ihop", vill inte pösa ut och svälla alls. Jag behöver inte dra in den som jag brukar, utan den är på plats av sig själv. Kan bero på mjölk kanske?

Det har iaf gått bra idag. Som värst när man blir småhungrig. Då längtar man inte direkt efter frukt & grönt. Men det går ju över. Ser till att äta mer än "good enough" så stillas suget.

Nåja. Kram och godnatt!

p.s. Menyn bestod av:
Linfröshot, citronvatten, fruktsallad (banan, kiwi, apelsin, vindruvor, physallis, chasewnötter & russin) och ingefärste
Apelsinjuice, valnötter, 2 grillade majskolvar och en kopp kryddigt örtte
2 skivor halloumiost, 1 banan, physallis och vindruvor

2 kommentarer:

Anonym sa...

MINELLI u r BEST ! keeping all my fingers&toes for u...
(detox works..ull see )

Isabella sa...

Oj, jösses! Varför så länge? Jag var jättenöjd med min 10-dagarsdetox :) I och för sig körde jag en mer "extrem" linje än din och då gäller regeln "max 10 dagar" för att inte skada kroppen.

Hur som helst, lycka till med din detox. Jag lärde mig mycket nyttigt under min detox-period och försöker nu äta en blandning av min gamla kost och min detox-kost. Det är ett bra sätt att lära känna sin kropp bättre och en möjlighet att prova på en massa råvaror man aldrig ens hört talas om tidigare.