torsdag, mars 26, 2009

14 dagar kvar

Börjar hända saker. Min vanligtvis vitbelagda tunga är har nu anlagt en frisk och fräsch rödrosa nyans. På ett ställe stod det att man kunde "detoxa" i 10 dagar eller tills tungan är röd som den ska vara. Det tog 14 dagar.... :-P

Minst 3 personer verkar ha uppmärksammat att jag verkar piggare och att min hud ser fräschare ut. Jag ser det t.o.m. själv om mornarna i spegeln. Mitt ansikte osminkat idag, ser ut som det gjorde sminkat för 2 veckor sedan. Kul!

Inga magproblem. Piggare om mornarna. Att gå hem från jobbet hungrig & trött kl fem är inte längre en nära döden upplevelse. Utan helt ok. Och att jag dessutom faktiskt minskat min belastning på den hårt gångna miljön senaste 2 veckorna är nog det jag är allra mest stolt över! :-)

Igår slank det ned följande:
Choklad o. apelsinte och smoothie på banan, blåbär, spirulina och yoghurt
Linssoppa med citron och koriander, Choklad och apelsinte
En banan och lakritste
Ananas, torkade fikon och en bit 85% choklad
Linssoppa, citron och koriander


Har köpt en groddburk från lifebutiken och alfaalfafrön från Kvantum. Så nu ska det sås och odlas ;-)

Inga kommentarer: