tisdag, mars 17, 2009

22 dagar kvar!

Idag har jag ätit fisk. På vissa ställen står det att man inte ska äta fisk och på andra att det går bra under en detox. Idag har jag ätit det. Inte för att jag höll på dö av att inte äta animaliska produkter. Utan för att det kändes ok. Och då är det ok. Punkt.

Fisken åts i form av lax på en sushibar. Hemma halstrades sik och jag tog en halv stjärtbit. Till det potatis, tabbouleh och ananas. Jag suktade efter tunnbrödet som stod på bordet, med smör och ost.

Till frukost blev det grönt te (ingefära och lime) och en smoothie mixad på banan, apelsin och hallon. (Linfröshot & citronvatten oxå natuuurligtvis!)

Lakritste förmiddag och eftermiddag. Hm.... å sen inge mer!
Allt känns fortfarande bra. Som vanligt. Skulle behöva ta mig ut i friska luften lite mer. Men det krävs en del vilja till det när man bor 2 min från jobbet.....

Nu väntar en kväll framför tvn ist med 1,5 liter vatten.
Kram å godnatt!

Inga kommentarer: