lördag, augusti 29, 2009

löjligt lat lördag

Har blivit med mac. Ska bli intressant. Den är då grymt mycket snyggare än alla de andra 4 datorerna som breder ut sig i vår lägenhet, varav 2 dessvärre är paj. Så var den beskrivningen avklarad. Ungefär som att de flesta manliga kollegerna på min arbetsplats har ett gigantiskt försprång till kontakt med eleverna än (skäms för att erkänna det) de flesta kvinnliga likar då dom kan ha en avspänd konversation om de nya bärbara datorerna. Vilka program dom har m.m. Jag sträcker mig så långt som till att fråga om dom är snyggare... Mmmm... Bortgjord direkt.

Men idag har det varit en löjligt lat lördag. Som att jag helt plötsligt hade återfått förmågan att slappna av bara för att jag börjat jobba igen. Otroligt. SKÖNT! :-)

Och nu ska vi på bio. Jag och J. Nu går han tydligen på fem minuter.
Från lathet till stress. På fem minuter.

Inga kommentarer: