måndag, augusti 10, 2009

känns det igen?

Essä i DN skrev idag om konsten att slippa träna. HUGA vad träffande.

Today was the day. The first day of the rest of my life. Och jag kollade pass på Helex där jag har kort........... :-/ ....se ovan.

17.30 var det Power yoga. Helt perfekt att starta upp på efter 2 år av soffandes. Men icke. Vi blev barnvakt till bonus 2 kusiner istället. Så det var ju VERKLIGEN läge att gå på gym. Men t.o.m. 3 gastandes ungar var att föredra framför lite självinsikt i spegelväggarnas fläskvalkar, som ju är oundvikligt att undgå.

Ja..ja... det kommer en morgondag också. Och jag har faktiskt blivit brun. Good enough!

1 kommentar:

Anna sa...

Direkt träff var det på den artikeln. Att man aldrig lär sig. Klippkort borde vara ett krav den första månaden för att man sedan överhuvudtaget ska KUNNA köpa ett årskort.

Igår "lyckades" jag köpa till mig ännu ett träningskort. Som om det skulle göra saken bättre...