torsdag, juli 12, 2012

Shit!

Nu har det dragit igen på himlen och regnet är snart här! Vore spännande med lite åskväder tror jag, ordentligt skyfall och dunder, brak & blixtar. Iaf lite eljest än dessa eviga skurar som faller från himlen två gånger per dag i snitt för att sedan spricka upp i goväder igen.

För bara en stund sedan satt vi ute och åt middag. J, lillbonus som just kommit, svåger och jag. Vi drack iskall cocacola med citron. Åh så gott och läskande det kan vara! Sedan har jag diskat undan och nu sitter jag här och bloggar och spejar ut på de grå molnen som väller fram på himlavalvet.

Jag har varit med J på stan idag och fikat lite. Först korv på korvgubben och sedan kaffe med dopp på kafé. Shoppade den där fjällkartan och en grillbok med en massa mums i! :-)

Så nu ska jag ta och detaljspana i den, och mitt fina diadem dagen till ära (läs solbrillor) kanske är dags att ta av sig.

Inga kommentarer: