onsdag, januari 18, 2012

Hamnade visst framför tvn igen

Det finns liksom inget att skriva såhär mitt i veckan när allt har fallit tillbaka i gamla vanliga gängor. Lite tråkigt för jag skulle verkligen vilja skriva en lite snutt varje dag för att ha kvar och se tillbaka på. Ja.... det var då..... och sådär. Idag började Js matvecka och det blev pizza (på mitt initiativ). Framför tv:n. Dom säger på vädret att det snöar i hela landet men jag ser ingen snö när jag tittar ut genom fönstret.

Vi har bokat bio. Jag ska försöka ta mig iväg på biograf en gång i månaden. det kan man ju unna sig och så är det rätt så mysigt när man väl sitter där i mörkret. På söndag. det blir Steig. Steig Larsson.

Nu blir det sängen, läsa bok och drömma om en ny dag! :-)


Även om det blir Stieg Larsson på söndag så ska vill jag även hinna se Fredrikssons Simon och ekarna som ligger snart utläst under sängen.

1 kommentar:

Mamma J sa...

Såg Simon och Ekarna härom veckan. Jag tyckte om den. Så den kan jag rekommendera :-) Fast har du nyss läst boken så är det alltid svårt att slå.