lördag, januari 01, 2011

Välkommen 2011 :-)


Nytt år. Nya mål. Nya vägar att gå. Näää... jag hoppas att det nya året blir ett lugnt år utan större förändringar. Utan flyttar. Utan uppbrott. Utan stress. Siktar på lite lugn och ro efter världens mest hektiska höst. Harmoni och kärlek, som jag vet finns alldeles nära. Fast att vi har mycket kvar med huset så välkomnar jag det. Hoppas även jag får över (...jag menar TAR MIG) lite tid för att träna, vara ute och andas, LÄSA, lyssna på bra musik, sova gott, skratta, älska och älskas av nära och kära.

Kram på er! Och hoppas ni också har en fin nyårsdag!



Älsklingarna intar någon slags frukost-lunch vid köksbordet

1 kommentar:

mm sa...

ÄÄntligen ser man nåt av er på nätet...hoppas att alla era önskningar går i uppfyllelse iår + lite till förståss

feta kramar o gott nytt 2011 från jarhois !