söndag, oktober 31, 2010

Dag 93 -Vi har ju typ 20 kanaler

Vi har ju MTV. Det är visst nån sån där ungdomskanal... Ropar J från sovrummet medan nåt dansband skvalar från radions P4. Jisses.....

Kul. J har kopplat in TVn som vi inte visste fungerade. Då behöver vi kanske inte ens kolla på alla sex delarna av SAW som jag hyrde men drar mig för att se. Verkar för obehagligt.... Huuuu... Jag har inte orkat lyfta ett finger senaste veckorna medan J har kämpat på natt som dag. Jag sitter och väntar att vi ska lägga oss för att se dom där SAW filmerna men sen blir det så sent att ingen av oss orkar nåt mer än att sussa.

Idag har systeryster varit smakråd när vi rantat på Blomsterlandet och handlat lite fina fönsterprydnader. Och en brotomte som hälsar oss välkomna när vi kommer hem blev det också, snart är det jul minsann! :-)

I dag har det varit en sån där lugn och skön dag som jag hoppades på. Fint väder var det också. Nästan som en högsommardag, fast det är november. Så jag passade på att njuta lite efter att jag stigit upp. Vid köksbordet i solen.


Ovanligt grönt & soligt för en sen höstdag. Bara snön som saknas.

Inga kommentarer: