lördag, oktober 23, 2010

10 procent var det ja....

Svullen mage, trött, pizza och stress.... De där 10% som jag trodde jag hade förvärvat genom föregående saker var något helt annat. Magen jag verkligen skämts över och kämpat med att hålla in för att jag inte ska se ut som värsta medelålders öldrickargubben är nu ett minne blott.

Ringde sjukhuset på onsdag för det är helt osannolikt att ha en sån där kula trots veganmat och probiotika. Jag fick komma in direkt och på torsdagen så stacks det äntligen hål på det uppspända eländet och under eftermiddagen rann det ut 6 liter cocacolaliknande vätska. Skönt, men jobbigt att inte veta vad det beror på. Det har ju dessutom en tendens att komma tillbaka, detta är 3:e gången jag samlat på mig så mycket vätska.

Så det blir vila för min del i helgen. Har ont och är trött.... Inge tapetserande med andra ord. Men film har vi hyrt så det räcker och blir över! :-)


Onsdag 68kg och en känsla av förgiftning, fredag 62kg och önskar det vore beachsäsong igen!


2 kommentarer:

Anna W sa...

Uj, vad otäckt. Vad bra att du kontaktade sjukhuset!!! Sköt om dig nu!

Julia sa...

Åh, låter inge mysigt! Jobbigt att ha problem med magen.. jag hade det i många år tidigare. Hoppas du/de kommer på vad det beror på sen. kram