måndag, november 01, 2010

Dag 94 - Lite mer färdigt, sådär mysigt

Måndag. J på jobbet. Jag hemma. Under eftermiddagen inbillar jag mig att magen sväller igen. Har ont i ryggen och vilar mest framför tv:n. Hoppas jag inbillar mig. Kollar profilen i spegeln varannan minut och får nästan panik... Shit om det kommer tillbaka.

På förmiddagen har jag mest gått runt omkring hemma och riktigt myst åt hur fint vi får och hur himla duktiga vi varit som fixar detta! :-) JAAA man får säga att man är duktig! Man SKA boosta sig själv! Man kan om man vill. Vad tusan som helst! Det finns värre saker än att renovera ett hus. Bestiga Mount Everest. Verkar enbart idiotiskt, fast kanske lite väl hybrisaktigt att jämföra med. Men åka på minigolfsemester då? Haha....

Vi har fått på sängbenen så vi slipper ligga på golvet och oroa oss för att mattan under skall mögla. Än så länge sover vi i gästrummet som tydligen inreds i lite brun-beige nyans.



Sov gott allesammans. Imorgon kanske jag får paket i brevlådan. Hoppas det. Den som väntar på nåt gott.... ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

JEEHOO U GOT IT !!!!
NI ÄR BÄST SÅ ÄR DET BARA...dom andra kan slänga sig i väggen...bergsbestigare djuphavsdykare världsomseglare eller va fanken som helst
U GOT IT !!!