söndag, augusti 01, 2010

Dag 1

Mörbultad dricker jag kaffe med grädde (uähh...) dagen efter. Det var så roligt att komma igång med huset igår, vi var där i 10 timmar och tillslut satt vi bägge två på golvet i köket och jag sa att "nu orkar jag inte mer idag...." men jag ville ju inte sluta! Så jag gick ut i "trädgården" och fortsatte rensa lite bland hallonbuskarna. Härligt! Det här känns så bra, och jag säger inte ens till mig själv att "detta borde man gjort för länge sen..:" Nä det är rätt just nu. Just precis nu!

Idag blir det en cirkelsåg på Jula och sen till huset och fortsätta. Förhoppningsvis tar vi dit ett par stolar och en radio, men ivern sätter inga gränser, än så länge går det så bra att ta pauserna sittandes på altangolvet. Solen skiner ute!


Vår fiiina baksida!



Det revs golvmattor för hela slanten

Inga kommentarer: