söndag, september 27, 2009

And now what?

Bonus har lämnat oss för denna gång. Räkningarna är betalda. Elden sprakar hemtrevligt men värmer uselt. Mitt te kallnar på bordet. Jag fryser om fötterna. Ute blåser det så det viner i fönster och spjäll. Fortfarande odiskat. Klockan är strax 12. Jag har varit uppe i fyra timmar. Och tagit det lugnt! :-)

And now what?

Hahaha. J gick och diskade och ropar om jag börjar med en handlingslista.

Andra omgången. Handla. Förbereda lektionen i morgon. Om cellandning och näringskedjor. Kanske baka rågfrallorna som är så goda, men tyvärr lika slut för det.

Men definitivt visa photosyntesis song på lektionen i morgon! :-)

1 kommentar:

Julia (saras granne) sa...

Vilken underbar sång :) Använde du den i undervisningen?
Håller ju på att läsa engelska för tidigare år samtidigt som jag läser en naturkurs så den här passade ju perfekt :)