onsdag, juni 10, 2009

sextisju sextisju var har du tagit vägen nu?

Helvete. 68kg står vågjäveln på och det är sommarlov, bikinitid och barbent om 4 dagar!!! Enbart 4 dagar!!

Att detoxa var såhär i efterhand ett stort misstag som direkt ledde till oundviklig viktökning. Efter 26 dagars fantastisk kosthållning tog sötsugsgenen överhand, (för jag var ju så duktig) och jag har i princip vräkt i mig chips, dricka, bulla, dressing, glass och en massa annan skitmat som bara gör mig ont. I kropp och själ.

Idag var gränsen nådd när brallorna sprack! Mitt ute på Lule camping till 20st 19-åriga killars stora förstjusning. Gahhhh!!!! Man får skratta åt eländet, banta eller faktiskt känna sig som ett modelejon. Trasiga jeans är ju hot hot hot i år. Har jag minsann sett! ;-)

Men efter dagens händelse, matintag (2 hamburgare 3 cola, fläskfilè & potatisgratäng) och vägning finns det bara ett sätt.

No more sugar for me.

Håll tummarna och wish me luck.

1 kommentar:

Pia sa...

*fniss* snygga brallor! Kul att se er i söndags - må väl!