tisdag, juni 26, 2012

Den moderna människan...

...ligger i sängen på morgonen med sin IPhone och uppdaterar bloggen. Tänk att lilla jag är en sån modern människa. Jag funderar på dagen. Hur jag ska lägga upp den. Börja med att göra en kopp Java och gå tillbaka till det fluffiga täcket för att bläddra i Kurren och dricka kaffet. SKÖÖNT! Och inte alls bara för att det är semester, utan för att kunna göra det utan grus i ögonen halv nio och inte halv sju som klockan annars står på.

Sen morgonprommis, har planerar att vandra i skogen hela promenaden. Mjölkuddsberget runt blir en bra tur. Sedan ska jag shoppa lite, kanske ta en fika på stan... Oj jag glömde visst, göra nyttig matsedel, skriva handelslista, handla, BETALA RÄKNINGAR, och annat tråk, måla, kolla på ex-jobbet etc etc. Nä nu blev det så mycket att jag skiter i det här och går upp.

Inga kommentarer: