torsdag, november 04, 2010

Dag 97 - Budget, kladdkakor och mörker

Mörkret gör mig ännu tröttare än jag redan är. I går tog jag en promenad efter frukost, lite frisk luft efter veckor av sängliggande. Blev andfådd av lilla kullen bara. Det tar tid att återhämta sig när man dragit ner på tempot. Allt eller inget verkar vara min melodi. Intet nytt under solen. Mörkt är det iallafall, så paketet var välkommet och nu ser det i övrigt lite slitna huset riktigt mysigt ut från utsidan!




Kanske lite juligt stjärndraperi från Haléns


Idag har hela familjen varit hemma, det är ju höstlov. Med riktigt höstmörker och rusk. Vi tog en biltur till Boden och åt på legendariska Rönnbäcks grill. Det där med matvanor verkar svårt, igår blev det kladdkaka igen med systeyster, min fikakompanjon & personalshopper. Annars orkar jag bara ögna igenom excelfiler och förfasas över överdrivna budgetar som verkar hålla. Men mer än så är det nog inte. Behöver nåt som piggar upp mig tror jag! :-)

Men strax ska jag på Helex och duscha. Och kanske kanske bli inspirerad.

2 kommentarer:

mm sa...

åååå va fiiint !!!

Unknown sa...

Tack för att Lisa finns. Vi tycker att ni är sååå duktiga
WIBA