onsdag, september 08, 2010

Dag 40 - Ekkök

Det blev ett kök i ek. IKEAs Tidaholm. Det blir en lugn bas. Men det känns inte helt helt helt rätt. (Som om det gör det någonsin?! hehe) Men det känns ändå bra, om inte annat mycket prisvärt. Och hur vet man vad som egentligen blir bra? Ek med spegel. Klassiskt. Det måste inte vara unikt, ovanligt och speciellt för att bli personligt. Det var mina tankar efter gårdagens konsultation med inredaren från MIO. Inte för att hon sa så, utan jag insåg det. Och det kändes skönt. Lugnt. Tidlöst. Inte kanske just mina ledord, men kanske just det jag (vi) behöver. Allt runt omkring kan man ju ändra. Och jag brukar ju som sagt ändra rätt så ofta... Det här blir bra. Ordern går iväg i morgon. Och tvättstugan ska gå i högblankt vitt.


Till och med vattenkranen. :-)

1 kommentar:

mm sa...

ooo vad läckert !!!!
kramkram från jarhois !!