lördag, november 03, 2012

Inspiration

Dagens inspiration blir ett briotåg. Månne minne vad som blive av detta. Den som väntar får se. Jag grejar i köket ;-) och J bänglar i garaget. Jag frågar om vi ska dricka kaffe. Ja, sätter du på frågar han. Ja men ska vi dricka tillsammans frågar jag. Du kan väl komma hit ner svarar han. Till garaget undrar jag frågande... Ja det är här matchen är svarar mannen på fullaste allvar. Hm.... Njae tror inte att jag ska sitta i ett kallt garage dricka kaffe och se en division 2 match via en internetuppkoppling som stänger ner en gång i kvarten... Haha nu lär man väl få sig.... Allt är relativt. Eller hur?

Förra årets birthdaycake gick ju knappast i gnagets färger så man har väl hjärtat på rätt ställe ändå som tur är.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ok jag kommer upp till dig, vi struntar i att det är fotbollsfest här nere i garaget, Bajen spelar ju redan i april nästa gång.....

Unknown sa...

Fast vilken fin tårta på bilden, den finaste jag fått någonsin:)

Unknown sa...

Ok jag kommer upp till dig, vi struntar i att det är fotbollsfest här nere i garaget, Bajen spelar ju redan i april nästa gång.....