tisdag, september 11, 2012

Hårt pass på nya gymet

Att man kan bli stark heter min nya spellista på spotify och det tror jag att jag kan bli om jag tränar hårt på nya gymet och lyssnar på peppande pulsig musik. Precis som jag gjort idag. Att jag var och tränade!! Bara det är kanoners!! :-)

Regnväder. Höstmys. Exjobbet är ta mig tusan nästan klart och det känns som att livet kan börja på nytt!! Nog för att det kommer nya grejer hela tiden och det går upp och ned som vanligt men det är så skönt iaf!

Igår var det mysmåndag med sushi och batman film. Idag träningstisdag och imorgon Olleonsdag. Resten av dagarna höll på att bli kvalificerat svammel så jag tror att jag stannar där. Har jag koll på läget blir det kanske.... Träningstorsdag! Men det får vi se då. Creme and gooduinughti!

Inga kommentarer: