torsdag, februari 04, 2010

Blockat

På blocket finns både det ena och det andra. Jag måste lägga ut en annons för att få ringa på annons. Har hittat köksstolar. Måste alltså sälja de som redan finns. Plus massor med annat. J vill att vi köper ett loppisbord. Jag vill åka på röda korset med ett släp fullt av möbler, kläder och annat krims krams.

Efter köttbullsmiddag blev det joggingtur genom stan och lite styrketräning. På jobbet tillverkades ett kemibingo. Resten av kvällen skall ägnas åt dusch och fotografering. Fotografering av allt det där som ska ut på blocket! ;-)

2 kommentarer:

Anna W sa...

Vad kul med nya (gamla) möbler.

Jag tycker det ser så skönt ut när andra är ute och joggar men när man är ute själv är det inte alls så där skönt som det ser ut... ;o)

Anonym sa...

Nej men anda , jag har sett dig jogga o det ser jätteskönt ut så jag funderar också på att börja... i morgon