söndag, december 21, 2008

1 av 2 inlägg

Påbörjade & oavslutade projekt. Tofflan blir grå istället för brun. Garn 1 (brunt) var ju inte riktigt enligt mönstret så storleken blev helt kokko. Efter lite råd från min kollega så var det ju lika bra att införskaffa rätt garn, garn 2 (grått). Hoppas det blir som det ska nu.

Men som att inte detta skulle räcka, så måste jag även snabbsticka en liten julklappssjal... Jag har dock kommit en god bit på väg och det är ju flera dar kvar till tomten anländer.

På bokcirkeln som jag tvingade iväg mig själv på tidigare i veckan bestämde vi oss för kultromanen "Tärningsspelaren". Nu ligger dessa tre påbörjade oavslutade projekt på bredvid sängen så jag kan ta an mig dem det första jag gör när jag slår upp de små blå på morgonen, och ägna heeela jullovet åt! ;-)

Inga kommentarer: