söndag, december 20, 2009

4:e advent

Rörigt värre.

På en vecka sitter jag f-ö-r-h-o-p-p-n-i-n-g-v-i-s (!) på balkongen till vårt fina hotellrum och blickar ut över Atlanten i eftermiddagsbris. Idag fryser jag om öronen så in i ..... och griljerar skinka och sorterar papper.

Har vänt ut och in på hela bokhyllan vilket resulterade i en hel ICA pappkasse med gammalt skrot. Firat plastbonussysters födelsedag med ett gult paket från lush. Åååå vad jag oxå vill ha ett badkar. Så man kan ligga ner i varma sammetslena bubblor och raka benen, istället för att stå enbent och balansera på ett halt toagolv.

Men imorgon är sista "riktiga" arbetsdagen med 2 prov som blev klara redan i fredags!

Men nu ska jag ta mig en skinkmacka och sen blir det sängen. Sussa gott i decembernatten.

Inga kommentarer: