söndag, september 14, 2008

det tar sig en början.....

I morse gick jag in på Tjohalinas blogg om inredning för att inspireras lite till nya lägenheten. Hon hade en tävling med denna tjusiga lampa som vinst, för dubbel chans på det fina priset skulle man länka dit. Sagt och gjort.



Äntligen tog jag mig i kragen och startade upp bloggen igen (den har legat i träda i flera år). Passar ju perfekt att börja på nytt då det snart är flyttdax.

1 oktober går lasset till femman i stan. Blir sambo på nytt (peppar peppar) som dessutom har med sig en bonuskiddo i bagaget.

Idag skall det inhandlas flyttkartonger och en badrumsmatta från MIQUE.

1 kommentar:

Mamma J sa...

Kuul, då kanske jag kan få lite tips och inspiration här! Fast min lägenhet är betydligt mindre (1:a) och anledningen raka motsatsen till din ;-) Lustigt när man tänker på det.

Kram JL